Prężnie rozwijająca się rzeszowska drukarnia CentrumDruku24 z 14-letnim doświadczeniem poszukuje nowych członków zespołu! Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa Klienta - mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia (w naszej siedzibie), - obsługa zamówień Allegro (wprowadzanie, monitorowanie procesu przebiegu zamówień, tworzenie faktur), - aktywna współpraca z innymi działami firmy - odpowiadanie na zapytania Klientów, - pozyskiwanie nowych Klientów i kontaktów handlowych, - wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu, - nadzór nad realizacją zamówień z dbałością o najwyższą jakość obsługi. Wymagania: - praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL) - odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań - komunikatywność i łatwość w prowadzeniu rozmów z Klientami - pozytywne nastawienie do pracy oraz Klientów - umiejętność organizacji czasu pracy - wysoka kultura osobista Mile widziane: - doświadczenie w pracy z Klientem - znajomość branży poligraficznej - znajomość systemu Baselinker Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00, - pracę w warunkach ciągłego rozwoju i zmian nakierowanych na aktualne trendy na rynku, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności (podstawa + premia), - pracę w Rzeszowie (łatwy dojazd różnymi środkami transportu). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV bezpośrednio na adres e-mail: